Snabbt går det ju inte i alla fall

 

Jag har suttit framför den här skärmen hela, långa dagen idag. Och jag är så fruktansvärt trött på den här uppgiften som jag håller på med. Det går så ofaaaantligt långsamt, och jag är så ofaaantligt trött på mig själv - på att jag är så sjukt oeffektiv. Det faktiska skrivandet tar ju egentligen inte så extremt många timmar, men ÄNDÅ sitter jag här och tragglar. Skriver lite, tappar fokus, skriver lite till, suckar högt, stirrar tomt framför mig en stund, skriver kanske någon ynka mening, tappar fokus igen.... GAH! 

Uppgiften ska inte in förrän senast på torsdag kl 12, men jag har ändå lovat mig själv att jag ska bli klar med den redan idag. Dels för att jag har skola hela dagen imorgon och sedan åker hem till Borås på eftermiddagen. Och dels för att jag inte kommer hinna (eller vilja) sitta med den imorgon kväll eller på torsdag förmiddag då det hade varit trevligt att inviga mitt "påsklov" med sovmorgon! 

Såatteee... jag har egentligen bara en ynka liten grej kvar att fixa med texten, innan jag ska läsa igenom allt igen och hoppas på att jag någonstans har lyckats svara på frågan. Blä. 





Kommentarer
Postat av: Siri

You can do it!! Belive in you!

2013-03-26 @ 21:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0