måndag, annandag påsk

Och så var påsken typ över.. men som tur är så är lovet inte över... det har precis börjat. såå skönt att slippa skolan ett tag nu. Det enda tråkiga är att jag ska jobba nu minst tre dagar istället. 7.30-17.00 =( inte skitkul direkt.. Det som får en att gå upp på morgonen är att man får pengar för det. Och pengar är ju grymt bra! ;) Det är jättemånga saker jag vill köpa nu.. men vill inte göra åt alla mina pengar på en gång liksom.. Så därför är det ju bra att jag "får" lite mer nu. haha

Idag har anna och hennes familj varit hos oss, och ätit våfflor =) Det var trevligt, men framförallt gott ^^ Har inte ätit våfflor på skitlänge. Efter våfflorna blev det lite tvspel med anna och hennes syster jenny. Vi körde Guitar Hero och dansmatta. Riktigt kul :)
Sedan när annas familj åkte hem, så gick jag och anna ut på promenad. Men vi borde nog ha tittat ut genom fönstret innan vi bestämde oss för att gå ut. Det snöade nämligen skitmycket, och när vi sen gått ett tag så blev det halv snöstorm. Ruskigt kallt! Men det var trevligt ändå =)

Nu är jag så sjukt trött, så måste sova snart! Och det är väl bra iofs.. måste ju orka upp tiidigt imorgon och sen jobba hela dagen =( suck... Som tuur är så ska anna också jobba på samma ställe! Och då har jag ju åtminstone någon att prata med. Det är bra =D


I will be all that you want.
Cause you keep me from falling apart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0