turn the world around.

SNÖ! nu?

Jo, faktiskt så snöade det imorses när jag åkte till jobbet. (så tidigt så att alla normala människor som har lov ligger och sover) Frågan är om man ens kan kalla det snö. Det var nog lite mer slaskliknande, och det försvann så fort det landade på backen. Men ja, vi bor ju trots allt i Borås. Snart ingen skillnad på årstiderna här längre. Ingen riktig sommar och ingen riktig vinter :(
Och min släkt kan inte förstå varför jag vill flytta härifrån?! =O
Tänk, den dagen när jag föddes, för exakt 6570 dagar sedan faktiskt för den som vill anteckna, var det massor med snö! Och det var ändå tidig november. Nu finns det ju inte en chans i världen att det är snö i början av november i Borås.

Men slut på gnällandet! Nu har jag äntligen lov på riktigt =D Inget mer jobb på ett tag! Så imorgon blir det Göteborg och Universeum med Jossan :D Hon ska dit för sitt projektarbetes skull, och snäll som jag är så följer jag med som världens bästa sällskap ;)


Jao, en gång var man söt ^_^
Oh you just got be happy
But sometimes thats hard
So just remember to smile, smile, smile
and thats a good enough start

Kommentarer
Postat av: Rasmus

fortfarande söt ;) snygg spis btw ;P

2008-10-30 @ 23:11:10
Postat av: paulina

aaw, tack =$

hahah :D

2008-11-01 @ 10:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0