lördag

Klockan är 12 och jag har redan hunnit vara duktig ^_^ Tränade på friskis kl 10. körde ett spinning medel pass. Riktigt jobbigt, men riktigt gött =D Nu tänkte jag snart sätta mig och göra fysikläxan som vi har till måndag, och sedan blir det slapp i flera timmar innan kräftskiva här hemma hos mamma ikväll. Jag känner inte folket som ska komma hit, men jag tänkte att jag käkar lite mat och försöker vara trevlig en stund iaf. Sen får vi se vad som hittas på. 

Just det!! Nu har äntligen One Tree Hill säsong 6 börjat! =D första avsnittet kom i måndags, men såg det igår. Huur bra som helst =) Kan knappt vänta tills avsnitt nummer 2 kommer ^_^   älskar OTH =D





One minute I held the key
Next the walls were closed on me
And I discovered that my castles stand
Upon pillars of salt, and pillars of sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0