If these walls could talk.

Höstmarknad med mammi på förmiddagen idag. Båda två konstaterade att vi egentligen inte tycker om marknaden, men att vi likförbannat går dit varje år ändå ^^ Allt folk som bara knör, och står i vägen och har med sig sina barnvagnar in i minsta lilla vrå. Usch säger jag bara. Men ja, jag och mamma gick dit iaf, men kollade även i lite vanliga affärer och så. Jag köpte mig en mössa, ett par vantar, en schal och en bh ^^ Så ett helt okej besök i staden ändå.
Jag har även övningskört massa idag. Gick riktigt bra i slutet :) Känns äntligen som om körkortet i alla fall är inom räckhåll.

Nu blir det chill resten av kvällen, är så galet trött, så ska nog kika på ett oth-avsnitt och sova tidigt idag :) Och imorgon bär det av till Kalmar för att gå på elfsborgsmatch. Hoppashoppashoppas verkligen att elfsborg vinner. Skulle vara otroligt gött! Det är grymt tråkigt bara att både Ishizaki och Anders Svensson är skadade och borta resten av säsongen. Menmen, vi får hoppas på att resten av laget fixar det ändå :)

peace


Staring out into the world across the street
You hate the way your life turned out to be
Broken down like a mirror smashed to pieces
You learned the hard way to shut your mouth and smile


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0