Det där strumpluddet.

Det kan ju inte vara någon endaste i hela världen som tycker att det är fräscht när golvet i duschrummet i omklädningsrum är helt prickigt av sånt där äckligt strumpludd. Det måste ju vara något av det värsta som finns. Det känns liksom som att det där luddet bara kryllar av gammalt svett och bakterier och smittor och gud vet vad. Folk verkar ju inte fatta att de borde spola bort skiten efter sig heller! Jag har därför en mycket bra lösning. Och det är sportstrumpor! Jag har börjat använda sportstrumpor nu den senaste tiden, och de luddar inte det minsta! Så om bara alla i hela världen slutade använda vanliga strumpor när de tränar så skulle alla duschrum bli strumpluddsfria! 

Himlans bra idé om jag får säga det själv.
Så, fixar ni det nu?




Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det tycker jag var en jättebra idé!!! Jag tränar mestadels på egen hand och i skogen och störs inte av strumpludd men ska definitiv ha det i åtanke nästa gång jag sinkar in mig på en klass nånstans!!

Svar: Härligt! :) Ett litet steg i rätt riktning i alla fall!
Paulina

2012-10-24 @ 22:14:12
URL: http://www.enhagsvagen27.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0