Svettas bort ångesten bara!

Blä! Det här med att spendera en lång och härlig helg hos finaste R i åh så saknade Malmö och sedan komma tillbaka till Karlskrona för stenhårt plugg och grupparbete i en vecka. Inte kul. Min separationsångest varje gång jag pussar en sömnig R hejdå klockan tio i sex på morgonen är ju inte nådig. 

Det har rört sig många jobbiga funderingar i mitt huvud idag. Stress inför det sista i skolan, inför sommaren och inför framtiden har snurrat runt och gjort mig oengagerad och sur. Därför var det extra skönt att cykla till Friskis och köra ett spinningpass och sedan lite gym direkt efter nu ikväll. Jag kände mig gladare redan på vägen dit och att sedan kunna skita i allt mentalt jobbigt för en stund och fokusera på något fysiskt jobbigt istället behövdes verkligen idag. 


Från ett tågfönster.

Nu ska jag äta lite kvällsmat och bara ta det lugnt resten av kvällen. Plugg kommer jag att få nog av imorgon liksom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0