Hemma

Nu är jag hemma i Sverige igen. Har tyvärr inte kunnat skriva nånting udner tiden jag var där nere. Och nu komemr jag förmodligen inte orka beskriva hela mina resa. Det har hänt så grymt mycket. Verkligen en upplevelse jag sent kommer glömma.

Men det är i alla fall skönt att vara hemma igen. Mat man är van vid, min säng, alla kompisar. =D

Men iaf. Om ni vill så kan ni ju kika min bilddagbok: PaulinaB
Där kommer jag inom kort att ladda upp en del bilder från kina. Kanske inte alla jag har, för det är typ 700 men en del iaf =D

ha det bäst =D

IMORGON!!

IIIIIIIIIIIIIHHHHHHH!!!!!! Imorgon åker jag!!!! =) Åker hemifrån halv nio imorgon bitti.   Åker till Landvetter, och därifrån går planet upp till Arlanda 10.45 
Sedan bär det av till Kiiina klockan 13.15 från Arlanda =D
I Kina är vi framme 03.40 lokal tid.. och alltså typ runt 21/22 svensk tid.

Där bor vi på ett hotel i Peking till söndag. Sedan åker vi till en mindre stad en bit neråt i landet. Där stannar vi ungefär en vecka, och sen blir det några dagar i Peking igen =D

Så, allt folk, ni får ha det uuunderbart här hemma. Och sakna mig nu inte alltför mycket ^_^

4 dagar kvar!

Nu är det inte långt kvar..!! Måste börja packa snart! ^_^ iih, lite nervös är man ju allt =P

EN VECKA KVAR!

Om EN vecka åker jag!!!! Till KINA!! Fick reda på det idag! :) Det ska bli så sjukt roligt =D Läängtar!!
Det enda jobbiga just nu är bara att jag ska försöka få ledigt från skolan! Det kan ju bli lite problem med så kort varsel.. Men även om jag inte får ledigt, så åker jag ju ändå! =) Ska vara borta 12 dagar =) 13 - 25 sept
Så det blir plugga massa innan nu, och ta med mig skolarbete dit, och självklart plugga massa när jag kommer hem. Kanske inte världens roligaste, men resan väger ju självklart upp det !! =D Och min kinesiskalärare tycker säkert att det är jätteroligt att jag ska dit, så kanske får jag inte så mycket läxor av henne =P Eller så blir det tvärtom. Kanske får i uppdrag att skriva om min resa eller nåt. ^^ Haha. Men det får jag väl ta i såna fall. Inte hela världen =)

Hm.. har nog lite resfeber tror jag allt. ^_^ Känner att jag är väldigt flummig just nu.. Men iiiihh, vad kuul det ska blii!! =D

Ha det bääst!! För det ska jag ha! ;)
Pussåkram skumbanan (det rimmar inte jag vet.. men ändå ^_^)

RSS 2.0