18 september

Nejmen HEJ! 

Igår var en fin dag. Blev överaskad av mamma och Åke som våldgästade på kvällen. Blev lite bakad potatis, räkor, kräftstjärtar, avokado, vin och Irish Coffe! Mums! Inte varje dag någon nära och kär kommer och hälsar på mig bara sådär hux flux (läs: Kan ni därhemma som typ älskar mig komma och hälsa på mig nångång, va? VA!). 

Men varje fin stund har sin baksida. Tack vare våldgästandet fick jag inte min dagliga kurslitteraturläsning gjord (som jag varit riktigt riktigt duktig och ordentlig med den här terminen, för första gången i mitt liv) och idag blir det DUBBELT att läsa. Stackars små hjärncelller. Nåväl, har nu lyckats ta mig igenom gårdagens del, sovit en timma, vaknat med ont i nacken, druckit kaffe, ätit kaka och nu borde jag väl ta mig an dagens läsning också. Eller så gör jag det sen.. Jag skulle ju faktiskt hellre kolla lite på tv. Eller kanske sova lite till?

- P




RSS 2.0