Efter en lång dag.

Nu känner jag minsann att ögonen börjar ge upp för idag. De få timmarna sömn inatt avhjälptes visserligen lite med hackig sömn på tåget och en timmas powernap efter skolan idag, men efter ett stenhårt spinningpass och läsning av flummig kurslitteratur är det nog dags att krypa till kojs.

Jag har förresten tagit ett steg i rätt riktning vad gäller min födelsedagspresent till mig själv också! Jag har bestämt mig för att ge mig själv ett par spinningskor och idag efter passet frågade jag ledaren var i Karlskrona man kan köpa det. Han tipsade om ett par affärer och gav (!) mig dessutom ett par fästen "som han visst hade på lager". Så himla snällt av honom, då jag annars hade behövt köpa till det själv. Nu måste jag verkligen ta tag i köpandet av skorna! Längtar efter att få köra spinning "på riktigt"!

Godnatt på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0