En fullspäckad vecka

God morgon!

Nu var det ett tag sedan jag tittade in och skrev här. Det har varit en rätt hektisk vecka, vilket har gjort att jag tyvärr har fått prioritera andra saker än bloggen. Mycket plugg och sedan fyra härliga, pluggfria, dagar i Borås. I lördags fyllde jag år och det blev tre dagars firande. Först med nära och kära, sedan med fina vänner och sedan med nära och kära igen.

Nu sitter jag dock åter på tåget mot Karlskrona och verkligheten. Folk sover runtomkring mig och jag tror nog att jag snart ansluter mig till skaran. Jag måste bara titta på ett par pluggrejer först, så jag är redo inför seminariet kl 11 idag. Sedan ska jag nog sova bort resten av restiden.

Det är trots allt en mycket trevlig morgon idag. Jag kommer nog att gå runt med ett brett leende hela den här veckan. För igår tog mitt kära hemstadsfotbollslag Elfsborg SM-guld! Vilken lycka! Hela staden kokade igår när resultatet stod klart! Man gick man ur huse, som det så fint heter, intog Stora Torget och hyllade våra fantastiska fotbollsspelare.

En riktigt bra helg alltså, minst sagt. Nu har jag dock sagt hejdå till Borås för den här gången. Nästa gång vi ses hoppas jag på snö och mängder med juleljus! :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack för din fina kommentar! Vilken dunderhärlig blogg du har, hit vill jag fler gånger! :)
Kram

Svar: Vad roligt att du tycker om den! Och detsamma säger jag om din! Många härliga pysseltips! :)
Paulina

2012-11-05 @ 21:58:19
URL: http://tillevill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0