Ett stickprojekt

Eftersom jag helt plötsligt har fått tid till annat än plugg igen plockade jag häromdagen fram min "sticklåda" där ett projekt som jag påbörjade för ungefär ett år sedan låg nedpackat. Projektet blev liggande dels på grund av tillfällig garnbrist och dels för att jag sedan började med andra projekt. Sedan blev det vår och det här projektet kändes inte lika aktuellt längre. Men nu! Nu är det aktuellt igen och jag har både garn och tid till att färdigställa det. 

Jag har börjat få in tekniken riktigt bra nu och det går ganska snabbt. Jag har lite kvar att sticka och sedan det där tråkjobbet med massa trådar att fästa. Sedan ska ni få se det färdiga resultatet. Så länge bjuder jag på en liten sneakpeak! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0