Operation återfuktning

Ja, jag har ett litet problem. Jag kan gå hela dagar utan att egentligen dricka något annat än mitt frukostkaffe. Och eftersom kaffe dessutom är vätskedrivande känns det nästan som att jag ibland går minus. Om nu det går..

I alla fall så försöker jag komma på något superbra sätt att få mig själv att dricka mer. Om ni har något tips är det mer än välkommet. Jag har testat att alltid bära med mig en vattenflaska, men det har egentligen bara lett till en tyngre väska hela dagen..

Nu är jag inne på saft. Jag är egentligen inte särskilt förtjust i saft. Men nu har jag börjat dricka Funlight Appear. Jag har alltid avskytt Funlight innan, men den här funkar faktiskt. Och det är i alla fall bättre än trist vatten! Så nu är det dags för operation återfuktning av mig själv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0