Tadaaaa!













Det blev alltså en halsduk i några av mina favoritfärger! Tyvärr var jag lite korkad och hade en svart stickad tröja på mig när jag fotade, så det syns kanske lite dåligt. Men i alla fall. Jag är väldigt stolt och riktigt nöjd med resultatet! Och eftersom det blev ett par nystan över har jag redan startat ett nytt projekt. Jag kan avslöja att det handlar om att sticka med fem stickor på en gång. Eftersom jag aldrig har provat det förut så kändes det typ som det sjukaste på länge. Innan jag fick ordning på både stickor, garn och för den delen mina fingrar trodde jag att jag skulle bli tokig! Men nu är jag på god väg och förhoppningsvis dröjer det inte alltför länge innan även det resultatet syns här på bloggen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0