Snoozning

God morgon!

Idag var det riktigt segt att gå upp. Snoozade i hela 50 minuter, vilket i och för sig inte är något ovanligt när det gäller mig. Är så otroligt morgontrött, så det är ju nästan löjligt.

Det ser i alla fall ut att bli en fin dag. Det är klarblå himmel och sol just nu. Jag laddar dock inför dagens tre timmar föreläsning. Termosen är fylld och frukosten snart uppäten. Hoppas att min mosiga hjärna vaknar till liv snart också!

Ni får ha en fantastisk tisdag, så ses vi kanske lite senare. Jag måste ju visa några av mina fina födelsedagspresenter!


Kommentarer
Postat av: Malin Sundbaum

En vanlig Malin&Paulina-znoooz! ;) Härligt värre!

Svar: Mmm! Tänk att sängen kan vara så skön! :)
Paulina

2012-11-07 @ 23:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0