Vad hände med presenterna?

Ja, det kan man ju fråga sig. Häromdagen skrev jag att jag skulle visa några av mina födelsedagspresenter. Det föll liksom bort lite i min iver att skriva massa annat (strunt). Här kommer i alla fall några av dem:



Fick en superfin låda av min pojkvän. Precis en sådan som jag suktat efter länge nu! Såhär använder jag den just nu, men har bett min mamma att köpa en eller två till sådana till mig hemma i Borås. Så sedan tänkte jag ha dem som en slags hyllgrupp.




Jag fick de tre inredningsböckerna jag önskade mig! Naturlig inredning, Vackert med vintage och UnderbaraClara. Här tillsammans med tre av mina tidigare favoriter: Inred lantligt på ditt eget sätt, Ljust & Lantligt och Söta saker.




Av två fina vänner fick jag superhärligt pysselmaterial! Perfekt nu inför mitt julpyssel!


Förutom dessa godbitar fick jag t.ex. en resväska, en superfin ugnsform, presentkort, pengar till en jacka och lite annat smått och gott! Det är minsann fint att fylla år! Nu är det snart dags att skriva önskelista inför jul istället! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0