Dags att kämpa

Det har varit en minst sagt fullproppad helg. Har hunnit med massor, vilket både känns kul och otroligt stressande. Plugget är nämligen det som blivit lidande, och jag har inte hunnit läsa alls så mycket som jag hoppades på. Men jag hoppas att den här helgen med lite jobb, shopping, vänner, massa fika och såklart finaste pojkvännen har gjort mig taggad inför stenhårt plugg nu ett tag framöver. Det startar redan ikväll. Tänkte bli klar med all läsning så att jag kan lägga hela dagen imorgon på att bara skriva. Tyvärr är det en hel del att läsa, så jag laddar med kaffe och kvällsmat och läser tills ögonen inte klarar av att vara öppna längre.


Hoppas att ni har en fin tisdagskväll.
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0