En stunds paus

Då har man återigen lyckats få ihop en någorlunda sammanhängande text och lämnat in i tid innan deadline. Känns lika skönt varje vecka. Den här veckan var det extra klurigt att få ihop det, då vi skulle använda oss av tio olika texter och inte fick någon direkt fråga utan lite mer generella riktlinjer att skriva efter. Men jag tror att jag lyckades skapa någon slags röd tråd i alla fall. Jag har dessutom hämtat hem alla nya texter som skall läsas till nästa vecka. Därför tänkte jag unna mig en välförtjänt paus från plugget nu i några timmar. Tänkte börja med att slänga mig på sängen och bläddra lite i nya Veckorevyn som har legat på bordet och retat mig ända sedan den damp ner i brevlådan igår. 


Sedan blir det lite lunch - rester av min goda lchfpaj som jag gjorde häromdagen!
Såhär såg den ut då:



Efter det funderar jag på att ta en sväng in till stan innan träningen ikväll. Jag måste kolla efter en ny höstjacka och lite annat smått och gott. Och det är ju trots allt den 25:e idag!


Kram och trevlig torsdag på er!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0