Godmorgon!

Vilken härlig söndagsmorgan va? Själv har man varit uppe sen tio i sju. Det var äntligen dags att bli av med en överfull tvättkorg. Rena lakan, rena handdukar, mm! Dock visade det sig att jag hade kunnat gå upp lite senare, för även om det stod att tvättiden började kl 7 så var inte strömmen igång. Jag var faktiskt lite tveksam till att man skulle få tvätta så tidigt en söndagsmorgon, men hittade ingen information någonstans om att man inte fick det så jag chansade. Jag fick dock ladda maskinerna och sedan gå upp och mysa lite framför tv:n innan jag gick ner strax innan åtta igen, och då var strömmen igång. Fint!



Drömmer mig tillbaka till sommaren, och hoppas på en höst med så lite regn som det bara är möjligt!


Ha en fortsatt trevlig söndag kära vänner!




Kommentarer
Postat av: Chaterine

Fin bild! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Paulina

2012-10-08 @ 20:55:39
URL: http://chaterinejonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0