Ljuvlig höst



Idag är det en sån där fantastisk höstdag, med bitande kyla och strålande sol! Helt underbart! Dessutom är det ju fredag, vilket alltid känns lite extra bra. Jag har ägnat morgonen åt att tvätta, och njutit av solstrålarna varje gång jag gått ner eller upp till tvättstugan. Tvättningen klarades som tur var av utan större incidenter idag. Båda maskinerna fungerade och allt hann bli torrt i god tid innan min tid var slut. Skönt!

Nu har jag slängt in en laxbit i ugnen och tänkte försöka plugga en stund innan det är dags för föreläsning kl 13. Jag hoppas att jag hinner gå ut en sväng i eftermiddag också och njuta av solen! En klasskompis har visat mig ett jättefint spår i skogen och vid havet en liten bit ifrån mig bara som jag kanske kan gå till sen.

Ha en trevlig fredag och njut av det fina vädret allihop! :)



 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0