Man kan ju alltid önska..






Jag tänkte att jag skulle vara lite självisk idag. Det är nämligen så att jag om mindre än en månad fyller år! Och då har jag hört rykten om att man får önska sig vaaad man vill. Därför slängde jag ihop en liten önskelista på det jag just nu är allra mest sugen på att hitta i paketen på min födelsedag. Förutom allt det fina på bilderna hade jag heller inte tackat nej till presentkort på typ IKEA eller Hemtex så att jag kan köpa mig en ny huvudkudde! 


1.  "The O.C." säsong 2, 3 och 4 från cdon.com
2.  "Sex and the City - The Essential Collection: Silver" från cdon.com
3.  "Greys Anatomy" säsong 7 från cdon.com
 
4.  "Naturlig inredning" av Anna Örnsberg
5.  "Vackert med vintage" av Susanna Zacke
6.  "Underbara Clara: vintagepimp och hemmafix" av Clara Lidström
7.  "The Death and Life of Great American Cities" av Jane Jacobs
8.  "Jag saknar dig, jag saknar dig" i pocket av Peter Pohl och Kinna Gieth
9.  "Bara inte du" i pocket av Katarina von Bredow
(samtliga böcker från Adlibris)

10.  Duschtvål: "Dreams unlimited" från The Body Shop

11.  Vit smal Billybokhylla från IKEA
12.  Vit bred Billybokhylla  från IKEA
13.  Vit CD/DVD-hylla från IKEA


(Alla bilder är lånade från köpställena jag föreslagit ovan. Om ni klickar på namnen kommer ni direkt dit!)




Kommentarer
Postat av: Marits

Snacka om att brevbäraren får jobbigt att få ner bokhyllan i brevlådan, haha.

Svar: Haha ja! Ett presentkort på IKEA kanske är lättare... :P
Paulina

2012-10-07 @ 17:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0