Morgon.

Ojoj, vilken morgon. Startade dagen kl 7 för att tvätta. Inte heller idag var strömmen igång så tidigt, så jag fick gå ner lite senare. Lite konstigt tycker jag att det står att tvättiden börjar kl 7, men att det ändå inte går att tvätta då. Nu vet jag i alla fall att jag inte behöver gå upp lika tidigt nästa gång. 

En av maskinerna var dessutom trasig. Det satt en fin liten lapp "out of order" på den, men eftersom jag tydligen inte är så smart, var jag tvungen att pilla lite ändå. Jag öppnade luckan och tji fick jag direkt, då det FORSADE ut blått (!) vatten ur maskinen, över hela golvet och över mig. Jag blir så trött på mig själv. Som tur var hade jag börjat med en svart maskin och då jag hade vita mysbyxor och strumpor kunde jag slänga med dem i nästa maskin. 

Det slutade dock inte där. När jag väl kommit upp, efter att ha fått bort det mesta vattnet från golvet, och skulle trösta mig med lite frukost och kaffe, lyckades jag hälla upp för mycket kaffe i termosen. Spiller ut massa på bänken, men som tur var inget på mig själv. På mig själv hamnade däremot en klick yoghurt och jag fick byta även t-shirt och ta med den till tvättstugan också. BLÄ!

Men. Bara att ta nya tag. Idag ska jag, likt de flesta dagar nuförtiden, fokusera på att plugga. Har en lång text som jag bestämt mig för att läsa klart idag, helst innan träningen ikväll. Vi får väl se hur det går. Det ser i alla fall ut att bli en fin höstdag, så det kanske får bli lite balkongplugg senare idag. Fint!


Bjuder på en bild från en fantastisk höstdag i Borås förra veckan!


Hoppas att ni har en härlig torsdagsmorgon! :)


Kommentarer
Postat av: Petra/Popetotrora

Med en sån morgon kan det bara bli bättre, får man tänka. :)

Tack för dina rara kommentar på bloggen, den gjorde mig jätteglad.

2012-10-19 @ 20:41:53
URL: http://www.popetotrora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0