Solnedgång

 

Idag gjorde jag något som inte händer särskilt ofta. Jag bestämde mig för att avboka mitt träningspass på friskis. Tycker alltid att det är lika jobbigt att avboka pass. Man känner sig så slö! Men idag kände jag att det nog var nödvändigt. Igår var det nämligen drinkkväll följt av utgång med lite klasskompisar på schemat, och att köra ett tufft 90-minuters träningspass med lite halvdana vätskenivåer i kroppen idag kändes inte särskilt vettigt. Jag bestämde mig dock för att utnyttja det superfina vädret och ta en lång promenad istället. Skönt att komma ifrån plugget en stund också! Lyckades dessutom fånga en fin solnedgång på bild! Tyvärr bara med mobilkameran, så kvaliteten på bilderna är väl inte tipptopp direkt. 

Nu ska jag krypa ner i sängen och ladda inför morgondagens seminarium och plugg med lite välbehövlig sömn!
 

Kommentarer
Postat av: Fröken Pyssel

Vilka vackra foton! Och jo, klart du ska ha en rosa kanin, trots att du inte är ett litet barn :-)

Svar: Tack så mycket! :) Ja, visst borde man få vara lite "barnslig" ibland! :)
Paulina

2012-10-30 @ 11:23:27
URL: http://www.pastill.nu
Postat av: Malin

Jag tycker att det var ett bra val! Jag tror inte det är så bra att träna dagen efter, däremot är frisk luft bra i alla lägen.

Svar: Skönt att höra att fler hade gjort samma val :) Jag mår alltid lite dåligt över att avboka träning annars.
Paulina

2012-11-03 @ 18:34:11
URL: http://www.designofluna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0