Back on track

Hej kära vänner! 
 
Ber om ursäkt för en vecka helt utan uppdatering. I tisdags förra veckan åkte jag hem till Borås. Där var det fullt fokus på en redovisning av min och Cissis kandidatuppsats som jag skulle göra på Borås Stad i fredags. När jag fick en stund över passade jag på att träffa vänner och familj eller att plugga. Det fanns helt enkelt ingen tid för annat. 
 
Nu är jag dock tillbaka i Karlskrona, redo för nya tag! Sitter just nu med en monsterhög med papper som skall läsas på ena sidan om mig och dammsugaren på golvet på andra sidan. Har lite svårt att bestämma mig för vilket jag ska börja med. Kanske ska ladda med en powernap först. Det får nog bli så. Sedan: kaffe, städa, plugga, träna och kanske handla.
 
Hmm.. jag förtjänar minst sagt en powernap.
 
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0