ZzzZzZz

Sitter här och kämpar för att fokusera på plugget (vilket jag uppenbarligen inte lyckas helt med..). Jag är riktigt ordentligt trött efter dagens träning och just nu känns det som att jag hade kunna somna här på stolen om jag bara blundat och kanske vilat huvudet lite fint på tangentbordet. Men jag hade visst lite halvt lovat mig själv att jag skulle ta tag i kompletteringen idag som jag fick på den första uppgiften i förra kursen. Den ska visserligen inte in förrän om en vecka, men på torsdag ska nästa uppgift in, och det hade varit så skönt att bli av med den här dumma kompletteringen så att jag kan ta boken och gömma den allra längst ner i någon mörk låda eller så. Det är ju det som är det bästa med kurslitteratur kan jag tycka. När man äntligen kan ställa undan boken i bokhyllan (eller i mitt fall: i en flyttlåda, eftersom jag inte har någon bokhylla än) och slipper ha den konstant liggandes framme, i väskan eller med näsan nedtryckt i den i hopp om att förstå något. 

Nackdelen med att jag har väntat tills nu med att göra kompletteringen, även om det var typ nödvändigt med tanke på hur lite tid vi haft på alla resterande uppgifter, är ju att jag har lyckats glömma en del av det vi pratade om då. Nu måste jag alltså tänka till ordentligt för att komma ihåg vad jag skulle fixa, och det är minsann lite jobbigt för min söndagströtta hjärna.. 

Bjuder på en gammal bild på mig och Zack. Saknar honom minsann litegrand!

Hoppas att att ni har en fin söndagskväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0