Kontrastrika höstdagar




Idag är det en sån där riktigt ruskig, grå och trist dag. Det regnar massa och känns så mörkt inne att man behöver tända lampor mitt på dagen. Så jag försöker pigga upp mig själv, och bloggen, med en riktigt solig bild från igår istället. 

Skoluppgiften är i alla fall inlämnad nu. Så jag har en liten paus nu innan det är dags att börja tvätta. Borde nog dammsuga också.. Ikväll blir det i alla fall spinning, och imorgon är det bara att börja läsa inför nästa veckas inlämning. Hard, hard work!

Kram!




Kommentarer
Postat av: Gunnel

Så fint du fått det redan. Hur var tvättstugan? Den glömde vi ju att titta på när vi var nere. Ha det bra. Kram

Svar: Tack så mycket! :) Ja jag har bara två ynka flyttlådor kvar, men det är böcker och filmer som jag inte kan packa upp förrän jag har fixat någon slags bokhylla. Tvättstugan är helt okej. Bra maskiner och så! Det handlar väl mer om att folk kanske inte städar så noga efter att de använt den..Kram!
Paulina

2012-09-20 @ 18:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0