När huvudet inte är där det ska


Idag var det dags för seminarium kring inlämningen som var igår. Jag hade tänkt träna direkt efter skolan, men eftersom jag gick upp lite för sent hann jag inte packa träningskläderna. Tänkte därför att jag åker hem, läser lite inför nästa seminarium, äter lunch och tränar senare. Jag har fortfarande inte tränat. När jag skulle laga mat lyckades jag nämligen slå i huvudet så hårt i en skåpslucka att det blev ett jack som blödde en del, och sedan har jag haft lite småont i huvudet hela dagen. Det kanske är lite löjligt att inte träna bara för att man har ett litet jack i huvudet, men nu fick det bli så. Hoppas på att huvudet känns bättre imorgon, för då tänker jag köra spinning oavsett! :)

Resten av kvällen tänker jag spendera framför tvn. Ska släppa plugget för en stund och äta lite kvällsmat och bara ta det lugnt. 

Hoppas ni har en mysig kväll,
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Johannes Bredberg

Vilken fin bild!! :DDD

Svar: Tack så mycket! :)
Paulina

2012-09-20 @ 10:52:23
URL: http://conifiero.blogg.se
Postat av: Gunnel

Förståndigt att inte träna om du har ont i huvudet,betyder ej att man är lat.Ta hand om dig och vila istället,det är du värd. Tycker också bilden är kanon. Kram

Svar: Ja, jag tyckte att det kändes lite onödigt. Speciellt eftersom det tog ganska lång tid innan såret slutade blöda, och då kanske det inte är så käckt att hålla på och svettas massa.Tacktack! :)
Paulina

2012-09-20 @ 18:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0