Snurrigt

Just nu sitter jag vid köksbordet hemma hos mamma i Borås. Är hemma en snabbvisit över helgen. Det är mycket på gång i mitt liv just nu, och därför hamnar bloggen lite i skymundan. Jag blir nästan snurrig av allt som rör sig i mitt huvud och mitt humör går både upp och ner i omgångar. Just nu längtar jag efter att kunna landa lite i allt som händer och allt jag behöver göra. Tyvärr gör stressen att jag har svårt att på riktigt ta tag i något alls och det blir mest en ond cirkel av alltihop. 

Men jag tänker samtidigt att det bara är att bita ihop och tillåta sig att inte vara på topp hela tiden. Snart vänder det förhoppningsvis. När snön börjar smälta, fåglarna kvittra och naturen så sakteliga bli grön brukar energinivåerna återigen gå uppåt. Jag försöker fokusera på den tanken och på det faktum att allt brukar lösa sig rätt bra till slut. 


   Det löser sig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0