Uppe i tid

Jag kände mig minst sagt optimistisk igår kväll när jag ställde klockan på 8. Som expert på att snooza bort hela morgnar såg jag det nog mest som ett försök till att "vakna till" och kanske komma upp i hyfsad tid ett par timmar senare. Förstå då min förvåning när jag vaknar, känner mig pigg och ser att klockan bara är 7.40. Jag tog tillfället i akt, plockade fram telefonen, spelade lite quizkampen, satte på tvn och bestämde mig för att inte somna om! 
 
Så nu sitter jag här, klockan är nio och jag har redan fått i mig frukost och kaffe och snart ska jag ta tag i dagens plugg. Vi läser en kurs som heter "legala förutsättningar för samhällsplanering" just nu, så det är mycket rättsfall och lagar hit och dit. Stundtals mycket förvirring och ibland trevliga aha-upplevelser när man tillslut fattar hur paragraferna hänger ihop.
 
Hoppas ni får en finfin onsdag! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0