Sommarlov

Det första läsåret i Karlskrona är slut. Allting är godkänt och alla betyg är registrerade. Och jag har redan hunnit ha sommarlov i två veckor. 

Jag startade sommarlovet med att åka till Sweden Rock Festival. Hade strålande solsken i fem dagar och kunde njuta av spelningar med mängder av band. Alltifrån Five Finger Death Punch till Europe till Sonata Arctica till Amon Amarth. En stor favorit var dessutom Avantasia, som är en slags rockopera. Helt fantastiskt bra!





 





Direkt efter festivalen hann jag vara hemma i min lägenhet i några timmar, bara för att duscha och packa klart, innan mamma och Å kom och hämtade mig. Sedan ägnade jag hela bilresan hem till Borås åt att läsa på om detaljplanering. 

För i måndags började jag äntligen min praktik på planavdelningen på Borås Stad! Har på bara en vecka hunnit lära mig massor och är så otroligt nöjd hittills! Känns ju helt fantastiskt att kunna spendera en sommar åt att lära mig och jobba med precis sådana saker som jag kommer att arbeta med om ungefär ett år (!!). 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0