Ett smart drag

Om någon inom den närmaste framtiden skulle få för sig att nämna Silicon Valley för mig, så ska denne inte bli rädd om jag plötsligt får ett jagat uttryck i ögonen och börjar mumla ilsket om ett nedrans slöseri med tid.
 
Vi har nämligen haft en minst sagt låångdragen föreläsningsserie om just Silicon Valley i skolan nu det senaste. Sex föreläsningar (à drygt 1,5h) plus ett seminarium (à 45 min) tillhörande varje föreläsning. Det har blivit nästan 15 timmars tragglande av just Silicon Valley, och om jag säger att min hjärna var mättad efter ungefär en (1) föreläsning kan ni tänka er hur den känner sig nu.. 
 
Så. Ett smart drag är kanske att inte ta upp ämnet med mig på ett tag.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0