Hemma bäst

Har precis köpt biljetter till Borås över påsk! Kommer hem på kvällen den 27 mars, dvs. om precis en vecka! Längtar redan massor, för det betyder förutom att jag får träffa saknad familj och saknade vänner att ytterligare en kurs är avklarad den här terminen. Efter påsk börjar en ny kurs, och trots att det är massa att göra redan första veckan i den hoppas jag att jag inte ska behöva läsa alltför mycket hemma i Borås. 


Vad händer förresten med våren? Jag måste ju, som i princip alla i hela Sverige just, gnälla lite över att det idag IGEN snöar massor. Jag vill ju ha sooool och värme!

Typ såhär:




Kommentarer
Postat av: Johannes Bredberg

Snygg och saknad syster! :D

Svar: <3
Paulina

2013-03-21 @ 16:48:12
URL: http://barajohannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0