Ledig (?) fredag

Det märks verkligen att det inte är vinter längre. Det blir ljust mycket tidigare på morgnarna, och jag som ännu inte har skaffat några rullgardiner vaknade av mig själv redan strax efter åtta idag. Det är stort för en morgontrött människa som jag!

Idag har jag ingen skola. Det är alltid härligt med lediga fredagar! Jag tänkte dock försöka få lite vettiga saker gjorda ändå. Till exempel har jag ÄNTLIGEN lyckats skicka iväg en ansökan om bostadsbidrag. Jag vet inte hur många svordomar som strömmat ur min mun tack vare e-legitimationskrångel och annat meck hit och dit. Men nu har jag äntligen lyckats! Ska försöka att inte tänka på hur mycket pengar jag har gått miste om på grund av min seghet...

Jag tänkte dessutom försöka läsa lite grejer inför en uppsats som ska skrivas snart. Kanske borde jag städa lite också. Vi får se hur länge jag orkar vara effektiv!



Kommentarer
Postat av: Siri

Haj!! Det låter skönt! Om du har tid över kan du alltid hjälpa mig med en jobbig uppgift. Tänkte vara helt klar innan helgen så jag slipper göra något då.. ser inte så lovande ut just nu. Vad gör du i helgen?:)

Kramar!!

2013-03-08 @ 13:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0