Mys i Skåneland

Spenderar den här helgen i Malmö. Det har varit en riktigt tung vecka, så det känns skönt att kunna krypa ihop i pojkvännens famn i några dagar. Igår var R ledig, och vi tog det så lugnt vi bara kunde hela dagen. Sov länge, åt god mat och tittade på hela tre filmer. Idag jobbar han däremot några timmar och jag passar på att få lite plugg gjort. Jag blev väckt av ett sms innan med en bild på en bokningsbekräftelse på bio. Så ikväll blir det "Silver Linings Playbook" (Eller "Du gör mig galen" som den så fånigt är översatt till). Längtar redan efter popcornen - som ju i princip är det bästa med hela bio-grejen!


Nej, nu blir det plugg en stund innan det är dags att fixa lite lunch. Kanske lyckas jag ta mig ut en sväng i solen (och kylan) sen också!


Kommentarer
Postat av: Malin Sundbaum

Ååh vad mysigt! Bra film med för övrigt! Konstig ibland, men klart värd att se. :) Saknar dig kompis!

Svar: Och jag saknar dig vännen! :)
Paulina

2013-03-17 @ 15:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0