trevlans

Hej alla glada. Och alla inte lika glada. Och alla som inte är glada också! =D

Idag har det varit en helt okej dag. Fick sluta två timmar tidigare än vi skulle egentligen. Otrooligt skönt! =) Kan inte hända nåt bättre på en måndag. I vanliga fall är man ju halvt död när man väl kommer hem. Men idag var jag riktigt pigg och glad faktiskt! ^^

Innan ikväll var jag ute och gick med en kompis. Och då åt vi glass. =) Haha. Vi köpte varsin daimstrut. När vi hade gått ett tag, och jag nästan var nere på chokladen längst ner i struten, så tittar jag på min kompis och vet ni vad jag upptäcker!! då har hon precis ätit av chokladen där uppe bara =O Helt galet.  Är jag glupsk eller är hon långsam?! Haha, jag tror det är både och ;)   
    Det är nästan läskigt vad jag älskar glass. =)  Synd att det ska vara så himla dyrt bara.. Undrar om man kan få nåt typ glassbidrag eller nåt. ^^ Hahha. det skulle vara grymt! =) Det ska jag föra fram i riksdagen när jag blir stor. (NOOOT) - Jag tycker inte om politik. Det är så grymt tråkigt! Så, det är väl inte troligast att jag hamnar i riksdagen i framtiden. Hahaha.

Jaja, nu fick jag helt idétorka, och har inget mer att skriva... !
             Men ha det niiice!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0