...

Idag är det tisdag. Imorgon är det återigen skola. Det känns rätt avlägset nu. Men nu är allt med kortegen över. Känns lite trist faktiskt.. Menmen. Det blev väldigt lyckat i alla fall. Vårat bidrag, det vackra flygplanet, höll hela vägen runt. Haha, det höll nästan lite för bra. När vi skulle riva flygplanet efteråt fick vi ta i allt vad vi hade. Det var grymt stabilt. ;) Nästan svårare att riva än att bygga det. haha =)

Jag borde egentligen sätta mig och plugga nu. Har en del läxor som man liksom ignorerat under helgen. Men jag är inte alltför sugen på att göra dem nu. Så det får väl bli sen någon gång ikväll (inatt). Kinesiska glosor ftw (eller kanske inte).


"I've been walking around all day, thinking. I think I have a problem. I think I think too much."

                                                        (från låten Free - Maria Mena)
                 Det stämmer så bra in på mig.....

                                           
                                               Vill ha sommar nu!!

Kommentarer
Postat av: Tessa

ååå vad mysigt med kortegen!!! det är verkligen valborg. Här uppe i stockholm blir det inget sånt :( hade iof. trevligt ändå. En vän till oss ska segla över atlanten i två mån. Så blev avskedsfest för honom :)

2007-05-01 @ 20:21:09
URL: http://litalenita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0