fredag, heelg

Jag överlevde även denna veckan. puh.. Underbart med helg nu iaf! =) Helgen är typ fullbokad också.. inte en lugn stund ^^ Men det är skoj.. även om jag hade velat softa lite.. Menmen. softa får jag väl göra nån annan gång =) Det är ju trots allt lov snart! =D Och nästa vecka blir nog inte jättejobbig i skolan. Eller... har projektredovisning på tisdag kväll, så måndag och tisdag blir väl rätt hektiska med att få klart allting. Men sen så är vi LEDIGA på onsdag! wiihoo! underbart! =D Sedan är det vanlig skoldag på torsdag, och sen leeedigt i en vecka! =D ska visserligen jobba minst två av dagarna, men ändå.. slipper skolan iaf =)

Just det.. jag blev klar med webbdesignen =) kanske inte direkt blir mvg, men blir godkänd iaf! =) På måndag ska vi lägga ut våra sidor på internet. Ni kan ju bara GLÖMMA att jag säger adressen till er.. sidan är rätt b, så vill inte skämmas =D

I wanna wake up where you are.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0