freedag

Och så var man hemma igen. Känns grymt skönt, men samtidigt lite trist. för nu blir det tillbaka till massa jobb med skolan och så.. Men det ska väl gå bra ^^ Har iaf varit några grymt roliga dagar i Tyskland. Min klass är verkligen rolig! Fast det finns ju trots allt några som kanske inte riktigt passar in ^^ Men så får jag väl kanske inte säga... ^^  men det är väl nästan alltid så =P

Nu har jag iaf en lång helg framför mig! Har studiedagar på måndag och tisdag! Grymt gött! =) Och det kanske kan behövas.. Jag måste nog faktiskt plugga en del. Ska bli klar med min hemsida till webbdesignen, eftersom vi har inlämning på torsdag. Nu känner jag mig dock inte jättestressad längre, för jag har inte såå jättemycket kvar, och en lärare som var med i Tyskland förklarade en del grejer för mig och gav lite tips. Så det känns bra =)

Imorgon ska jag i alla fall träffa coolingen ;) ska kolla när han spelar innebandy och sen blir det kanske OC eller nåt sånt trevligt på kvällen =) Ska bli mys! Längtar (a)

resten av helgen blir det väl plugg, och så ska jag till tandläkaren på tisdag! Jippie! ^^ Känns väldigt roligt att gå dit på en studiedag (inte). Menmen. det ska nog gå bra! Har förhoppningsvis inga hål ;) Haha

You're every line, you're every word, you're everything.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0