coming home tonight

helghelghelg! :) inte helt fel, bortsett från att jag borde ägna hela den här helgen till att plugga, vilket inte kommer att ske, hur mycket jag än försöker. Har redan försökt både med matte och religon idag. Jag kom nästan ingenstans, vilket gjorde att jag till slut gav upp. Jag blir så arg på mig själv!

Innebandyn igår var i alla fall galet kul! :D Märktes dock att jag inte spelat på ungefär 1,5 år. Men jag var inte helt värdelös ändå. Gjorde faktiskt ett mål, som förövrigt var ett av de snyggaste som gjordes, och inte bara enligt mig, utan flera andra tyckte också att det var snyggt! Att det var nästan enbart tur, behövs väl kanske inte nämnas ;)
Idag har jag dock en jädra träningsvärk i rumpan! Men det får det vara värt, för det var jättekul att äntligen spela igen :D


You're all I hoped
I'd find In every single way
And everything I could give
Is everything you couldn't take

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0