Why do you think you know me

Trots att jag sov drygt åtta timmar inatt kände jag mig helt klubbad imorses när jag vaknade. Har drömt massa skumma drömmar hela natten, så kan väl knappast ha sovit särskilt djupt. I alla fall. Efter en seg men helt okej dag i skolan var det träning med Emelie som gällde :) spinning. Var väldigt kul, men fick ont i magen i slutet =/ Och sedan när jag kom hem blev det bara värre. Hade så sjukt ont att tårarna bara rann! Men efter att ha lagt mig med en värmekudde på magen en stund så gick det över! ;)

Resten av kvällen har ägnats åt logistikplugg. Har prov imorgon. Tror ändå att jag kan allting hyfsat bra, men jag hoppas att det inte är alltför konstiga frågor. Finns rejält med saker som är lätta att blanda ihop.

timetosleep

I try to make you see my side
Always trying to stay in line
But your eyes see right through
That's all they do.

Kommentarer
Postat av: J-S

Naaaw, du kämpar på du :D Tack för ikväll! :D

2008-10-11 @ 01:02:48
URL: http://partyforone.blogg.se/
Postat av: paulina

jao :)

tack själv. det var trevligt :D

2008-10-11 @ 19:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0