like dark turning into day.

Idag fyller min käre storebror 21 år! Så denna dagen började med att jag, mammi och lillebrorsan grattade honom! =)
Skolan började 9.30, eftersom det var halvklass på fysiken idag - vilket innebar sovmorgon för mig. Det var välbehövligt vill jag lova :) Trots sovmorgon var det ändå en seg dag, hade fyra rätt tråkiga lektioner!

Efter skolan var det i alla fall gymet på friskis som gällde. Hade lovat en kompis, och mig själv också för den delen, att våga mig dit. Jag ångrar mig verkligen inte! Var riktigt kul faktiskt, och grymt gött att träna :) Träffade min kompis och hans kompis där, och sedan kom även en av mina klasskompisar dit, så jag behövde inte känna mig helt ensam och vilsen :) Känner dock att träningsvärken redan börjar komma. Hade ju redan lite träningsvärk sedan innan ^^ Men jag tycker faktiskt om träningsvärk. Det betyder ju att man har varit duktig och tränat =D
Blir nog träning några fler gånger den här veckan. Spinning imorgon och på lördag och gymet på fredag :)

bless

At the crack of dawn. That's where I wanna be.


Kommentarer
Postat av: J-S

Din lilla träningsnarkoman :P

2008-09-25 @ 19:07:28
URL: http://partyforone.blogg.se/
Postat av: paulina

haha, nejdå =)

2008-09-25 @ 21:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0