sunday

Ikea idag med Emelie, John och Malin :)  Men jag köpte ingenting, förutom mat och en dricka ^^ De andra tre däremot handlade massor! ^_^  Ganska tråkigt att inte köpa nåt, men samtidigt är jag stolt över mig själv, för det var ju inget jag behövde, så det hade säkert bara vara onödiga grejer jag handlat i så fall ;P

Nu ikväll har jag suttit och klinkat på gitarren. Gör faktiskt en hel del framsteg. =D Kan till och med ta barreackord hyffsat enkelt nu. Men mitt problem än så länge är att jag är lite för långsam.. Går inte så snabbt som det borde att byta mellan ackorden. Eller, mellan de vanliga ackorden går det hyffsat snabbt, men när jag ska ta barreackorden går det lite långsammare. Menmen, det är väl bara att öva, så klarar jag väl det med så småningom :)
Jag försöker också lära mig att lösa rubiks kub helt.  Kan lösa den helt förutom sista steget. För jäkla svårt att komma ihåg! Typ 20 olika vridningar man ska minnas! ^^ Men får väl bli mer övning även där ^^


Nu tänker jag iaf gå och lägga mig.
Smile

Maybe, I'm just not good enough for you,
 And maybe, i just don't wanna be like you,
And maybe I just don't wanna know,
How low you're ready to go,
I'm not gonna change, you can't make me
.

Kommentarer
Postat av: J-S

jag är 700kr fattigare =( ta aldrig med mig dit igen xD



Men mitt rum är jääääääävligt fräscht ^^

bara sängen fattas :P

2008-09-07 @ 22:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0