A change in the weather

Jag är en usel bloggare. Så, då var det sagt!
Alldeles för längesedan jag skrev något, så därför tänkte jag att jag kan ju göra en en liten sammanfattning av vad som har hänt. Jo, tiden sedan jag senast skrev har bestått av plugg, mer plugg och så lite jobb på det. Visst låter det underbart roligt? Nej men, jag har väl hunnit med lite annat också, till exempel att träna, träffa kompisar och träffa Rasmus. =) Detta har vägt upp allt det jobbiga i skolan, och jag har överlevt. Imorgon är det inlämning av projektarbetet, och sedan är det äntligen lite lov. Förutom att jag ska jobba några dagar på lovet och att jag förmodligen kommer ha ständig panik över allt som kommer i skolan efter lovet, så ska det bli otroligt skönt med lite ledigt. Det är verkligen välbehövligt!

Nu ska jag göra klart det sista i projektarbetet och sedan blir det sova :)



Its like wishing for rain as i stand in the desert
But i'm holding you closer than most,
Cause you are my heaven.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0