you're my sun

För ett tag sedan så sa en kille i min klass att bloggar nog är det mest onödiga som finns. Vem orkar läsa om vad någon gör på dagarna liksom?
Faktiskt så håller jag till viss del med honom, och speciellt när det gäller min egen blogg. Har jag någon gång skrivit nåt vettigt här?! Nej, inte direkt. Trots det så fortsätter jag skriva och hoppas nånstans inombords att det ändå finns någon mening med att jag skriver överhuvudtaget. Visserligen är jag ingen aktiv bloggare som skriver varje dag, och min blogg läses väl inte av en halv befolkning eller så.. Jag är ingen blondinbella direkt.. Vilket jag med närmare eftertanke är ganska glad över. Eftersom det bara är ett fåtal som läser så är det är ingen som bryr sig om jag inte skriver på flera veckor, och därför räcker det om jag skriver lite då och då, när jag har något trevligt att säga...

såja, ytterligare ett i stort sett meningslöst inlägg. Visst är jag duktig?





Believe in your dreams, because dreams really do come true.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0