17 april again

Siri är minsann en räddare i nöden. Hon var för ett tag sedan iväg och handlade lite mjölk, bröd och sånt där till mig. Jag har nu därför trotsat mitt illamående och tryckt i mig tre mackor och lite mannagrynsgröt. Kändes trevligt att få prata lite med någon också och jag passade även på att få lite luft genom att gå ut och slänga sopor. Jag blev tyvärr påmind om att det är obligatorisk närvaro i skolan på måndag 9-12, och vi har dessutom en mindre uppgift att göra tills dess, så det får helt enkelt bli till att kurera sig till imorgon! 

Svullnaden i halsen verkar ha lagt sig lite nu, det är inte lika smärtsamt att svälja längre, och jag hoppas verkligen att det håller sig så! Nu blir det tv resten av kvällen likt alla andra dagar den här veckan, börjar bli lite enformigt..

- Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0