29 april

Sitter nu och äter frukost, och ja jag vet att klockan är halv två. Egentligen ringde min klocka 8 imorse för att jag tänkte åka till skolan i hyfsad tid, men precis som igår kände jag mig helt totalt utslagen och var helt enkelt tvungen att sova vidare. Jag brukar alltid vara morgontrött, men den här tröttheten har känts annorlunda, som att hela kroppen verkligen måste ha mer sömn. Jag antar att det är körtelfeberns fel. Nu mår jag i alla fall betydligt bättre, har fortfarande lite ont i halsen och är som sagt trött, men det går inte att jämföra med hur jag har mått tidigare. Har orkat ta tag i lite skolarbete och igår bakade jag till och med paj. Jag börjar bli mig själv igen! 

Jag är dock ganska deppig över att jag inte får träna på ett bra tag. Jag hade ju hittat så roliga pass på friskis som jag gick på varje vecka och nu när det är så fint väder önskar jag att jag hade fått cykla istället för att ta bussen. Men jag förstår ju att om jag vill bli frisk så får jag hålla mig undan fysisk aktivitet ett bra tag till, bara att inse.

Nu måste jag ta tag i mig själv och den här dagen så att jag kommer till skolan någon gång. Där blir det lite CAD och sedan hem igen och fortsätta med lite SketchUp och texter till projektkursen. 

- Paulina

Kommentarer
Postat av: Marita

Åh va skönt att du börjar må bättre!

Vi syns i kväll. Kramis mamma

Ps finns det någon paj kvar? :)

2010-04-30 @ 08:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0