25 mars again

Jag tänkte på en sak.. Jag har faktiskt ända sedan jag kom ner till Malmö senast längtat tills jag ska få åka till Borås igen. Det har varit en sån period helt enkelt, med hemlängtan men framför allt med pojkvänssaknad! Nu har jag dock ändrat mig. Eftersom det i Borås är lite halvkallt med snö kvar och det här i Malmö är snöfritt och strålande sol så vill jag inte längre hem. Jag tycker istället att alla som jag saknar kan komma ner till mig och fira påsk! Perfekt, eller hur? 

Nej, skämt åsido. Klart att jag längtar hem, men jag önskar att det hade varit lika fint väder i Borås som i Malmö. Eller förresten, kanske inte ändå! För nu kan ni därhemma vara riktigt avundsjuka på mig som bor i en så härlig stad med värme och allt. Hihi. Idag har det verkligen varit helt perfekt väder. Strålande sol, klarblå himmel, nästan sommarvärme. Underbart! Och inatt hörde jag på P3 att det imorgon skulle komma in varma vindar från saharaöknen. M-m-m, kan ju inte bli annat än bra! 

- Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0