25 mars

Sitter i skrivande stund ute i trädgården i T-shirt och njuter av solskenet. Kollade på termometern innan och den visade 12,5 där det var skugga, vilket betyder att det är ännu varmare här i solen. Helt underbart. Det känns nästan som sommar, gräset är till och med grönt.

Har läst lite på GPT07:s resedagbok, där de skriver om allt de gör i Kina. Jag blir så fruktansvärt avundsjuk att jag mår illa. Önskar verkligen att det var jag och min gamla klass som var där, längtar tillbaka så att det gör ont! Samtidigt är det kul att läsa, för jag vet precis vad de skriver om, alla ställen, alla känslor. Nåväl, jag ska tillbaka till Kina någon gång. Det vet jag, för det har jag bestämt! Om inte annat så får jag väl dra med mig kusinen när han blivit lite större.

Nu ska jag strax ta cykeln och bege mig till Siri i det fina vädret. Vi ska eventuellt göra lite våfflor (om Siri bestämmer sig för att köpa ett våffeljärn eller inte) och annars bara sitta och chilla i solen på hennes balkong innan det blir dags för stenhård träning klockan 18. 

(om en vecka är jag påväg hem till Borås!)

- Paulina

Kommentarer
Postat av: j

ja klart ja läst din :)

2010-03-25 @ 20:18:19
URL: http://sommarfotograf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0