31 mars

Min packning gick inte riktigt som jag tänkt mig, packade först i min lilla bag och fick enbart i kläderna jag ska ha med mig hem. Det slutade med att jag istället fick ta min stora bag, men då kunde jag faktiskt få i allt jag ska ha med mig inklusive jacka och skor. Fick även ta min stora necessär och ändå fick inte hårsprayen och hudkrämen plats i den. Då har jag heller inte de där vanliga sakerna som man brukar ha i en necessär i den, dvs. tandborste och tandkräm, för det har jag ju hemma i Borås. Nu känner jag mig i alla fall nöjd och det enda som återstår att packa ner är datorn efter att jag skrivit klart det här inlägget.

Upplevde min första "ensamma" tankning av bilen för en stund sedan. Det var första gången över huvud taget som jag var och tankade ensam faktiskt, och det gick ju såklart åt skogen. Pumpen slog av hela tiden och jag trodde att jag gjorde något fel, så jag ringde pappa för att fråga om råd. Till slut bestämde jag mig för att byta pump och då kom en man ut som jobbade på macken för att fixa med nåt och då frågade han "tog det så lång tid att tanka?", men då sa jag att det nog var något fel på pumpen, eller så gjorde jag något fel. När jag sedan testade den andra pumpen och vi märkte att det inte funkade då heller, så sa han att det nog var för trångt i bilen så att det därför slog det av hela tiden. Jag fick helt enkelt stå och hålla pumpen hela tiden och tillslut så var tanken full. Spännande måste jag säga. Hoppas på bättre lycka nästa gång!

Nu blir det dusch, tv och sedan sova. Har föreläsning 9-12 imorgon och sedan övning i Digitala Verktyg. Efter det bär det av hemåt. Wiieh!

- Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0