15 januari

Nu är redovisningen avklarad. Gud så skönt! Nästa vecka blir det att fixa de kompletteringar som kommer läggas ut i helgen (alla grupper har kompletteringar, bara så ni vet). Det ska nog inte ta alltför lång tid, och sedan är kursen över!! :D Visst, det har varit roligt och intressant, men stundtals väldigt jobbigt. Speciellt eftersom jag inte alltid kommit överens med alla gruppmedlemmar.. 

Nåväl. Jag tänkte förgylla er lördag (eller den dag ni nu läser det här) med lite fina bilder från 2010. Det var ett ganska händelserikt år, men jag tänkte sammanfatta det i några foton :)


Året började med lite pimpelfiske och skridskoåkning ute hos Tessa och Ubbe. 






Julgransplundring (?)




Våren börjar komma.. 




Utställning av AVK:s projekt 




Blodomloppet med några klasskompisar




Midsommar




Anna & Staffan gifter sig






Side, Turkiet








Barcelona med klassen

*






















Sedan har jag tyvärr inte så mycket bilder från 2010. Blev inga bilder tagna från julafton eller nånting.. 
Men jag har nog fått med det viktigaste :) Måste dock nämna att Tessa och Ubbe fick en liten dotter också! Belle heter hon, jättesöt! Men har tyvärr inga bilder på henne. 


Kram&puss








Kommentarer
Postat av: Naida

Nu är jag minsann sotis...

Mest sotis är jag över att du fick se den sinnessjuka arkitekturen i Barcelona. Sen vill jag också sno din Adidas-tröja men den är förmodligen 5strlk för liten så det är ingen idé att sno den. =(



Hoppas att allt är bra med dig tjejen ;)

Puss och kram

2011-01-16 @ 11:22:58
URL: http://naidanan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0